Dostępne formy płatności:
W naszym sklepie możesz zapłacić za zamówienie na kilka sposobów.
1. BLIK
Najpopularniejszym obecnie sposobem płatności jest płatność przez kod BLIK.
Wystarczy wówczas, podczas zakupu wpisać unikalny 6 cyfrowy kod generowany w Twojej aplikacji bankowej a następnie potwierdzić transakcję w tej aplikacji.
Z tego sposobu korzysta obecnie zdecydowanie najwięcej naszych klientów.
Trwa najszybciej i jest bezpiecznym sposobem zapłaty.
2. Karta płatnicza
Drugim, najpopularniejszym w kolejności sposobem płatności w naszym sklepie jest płatność kartą płatniczą.
Wystarczy wówczas podczas zakupu wybrać rodzaj karty (np. VISA lub Mastercard) wpisać nr karty, termin ważności oraz 3 cyfrowy kod.
Jeśli trzeba, potwierdż transakcję w aplikacji bankowej i gotowe.
3. Pobranie przy odbiorze
Trzecim w koleności sposobem płatności jest zapłata tzw Za pobraniem - przy odbiorze paczki.
Zapłata następuje wówczas gotówką lub kartą płatne kurierowi podczas odbioru przesyłki lub kartą w paczkomacie.
4. Przelew bankowy
Czwartm w kolejności sposobem płatności jest zapłata tradycyjnym przelewem bankowym z Twojego konta na konto naszej firmy.
Po zaznaczeniu tego sposobu otrzymasz mailowo nr konta na które należy dokonać wpłaty i wpisać nr zamówienia.
Po otrzymaniu wpłaty na konto kierujemy paczkę do wysyłki.
Jeśli nie otrzymałeś maila z tymi wytycznymi możesz wykonać tą wpłatę wg poniższych danych:
Odbiorca wpłaty:
BRON.PL S.A.
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
Nazwa banku:
ING Bank Śląski S.A.
Nr rachunku:
PL 25 1050 1142 1000 0090 8163 9016
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Wpłaty z zagranicznych kont prosimy dokonywać na poniższy numer konta:
In case of an international payment, please make the payment to the following bank account:
BANK:
ING Bank Śląski S.A.
Nr rachunku EUR:
IBAN: PL 11 1050 1142 1000 0090 3269 5687
SWIFT: INGBPLPW
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
5. Odbiór w sklepie firmowym,
Jeśli nie chcesz pokrywać opłaty za dostawę lub chcesz odebrać towar osobiście wówczas wybierz opcję - Odbiór w sklepie firmowym.
Nasza obsługa przygotuje Twoje zamówienie, przekaże je do naszego sklepu firmowego w Czestochowie, przy ul. Drogowców 33 i wówczas otrzymasz wiadomość że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru w naszym sklepie.
Możesz je odebrać od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 a w soboty w godz. 9-14.
Jeśli zamawiasz wiatrówkę, ASG lub łuk - możesz od razu wypróbować ten sprzęt na naszej strzelnicy sklepowej.Zapraszamy serdecznie do naszego sklepu firmowego.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów zadzwoń do nas na nr: 343106000
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 a w soboty w godz. 9-14.
Udzielimy niezbędnej pomocy, aby płatność przeszła szybko i skutecznie.
Jeśli podczas płatności, z jakichkolwiek powodów transakcja nie dojdzie do skutku wyślemy Ci specjalny zakodowany link do ponownej płatności mailem lub smsem.
Wystarczy do nas zadzwonić, napisać mail lub wysłać info na chacie.
Niezależnie, nasze systemy także wysyłają informację, jeśli płatność nie zostanie zrealizowana.
Jeśli więc Twoja płatność nie przeszła prawidłowo, sprawdź pocztę mail i postępuj wg wytycznych które do Ciebie wysłaliśmy.
Login and Registration Form