DOSTAWA I ZWROTY

RODZAJ I KOSZT DOSTAWY

Przy składaniu zamówienia możesz wybrać najbardziej odpowiadający Tobie sposób dostawy.
Paczki wysyłamy firmą kurierską DHL oraz do paczkomatów InPost.

DHL

Koszt wysyłki za pośrednictwem DHL wynosi 9,90 zł.
Przesyłka zostaje wysłana w ciągu 24 godzin.
Czas dostarczenia przesyłki od momentu wysłania Kurier DHL - 24 godziny

PACZKOMATY INPOST

Koszt wysyłki do paczkomatu InPost wynosi 7,80 zł.
Przesyłka zostaje wysłana w ciągu 48 godzin. Czas dostarczenia od momentu wysłania to 24 godziny.

Do paczkomatów InPost wysyłamy tylko paczki, które mieszczą się w paczkomacie. Jeżeli podczas składania zamówienia nie ma opcji dostawy paczkomat, oznacza to, że nie ma możliwości takiej wysyłki. Przesyłki do paczkomatu wysyłamy tylko przy wybraniu formy płatności: przelew lub płatności online BLUE MEDIA

Wszystkie przesyłki mogą być odbierane tylko i wyłącznie przez osoby pełnoletnie.

CZAS DOSTAWY

Czas dostawy podany jest zawsze na karcie produktu pod informacją od jego dostępności. Towar dostępny możemy wysłać do 24 godzin, 48 godzin lub do 72 godzin.

Czas dostawy uzależniony jest od wybranego dostawcy towaru.

Jeżeli towar jest dostępny w magazynie (wysyłka do 24 godzin) może być wysłany za pośrednictwem kuriera DHL:

  • przy zamówieniu do godziny 14 - dostawa nastąpi na następny dzień roboczy
  • przy zamówieniu po godzinie 14 - wysyłka nastąpi dnia następnego a dostawa w kolejny dzień roboczy

Przy wyborze paczkomatów InPost paczki wysyłane są w poniedziałki, środy oraz piątki w tych dniach zamówienia zbierane są do godziny 13 po tej godzinie zamówienia przechodza do następnego dnia w którym wysyłamy paczki do paczkomatów InPost.

W przypadku braku towaru w magazynie, informacja będzie podana na stronie www, tuż przy produkcie. Zobacz dostępność produktów.

ŚLEDZENIE DOSTAWY

Wybierając rodzaj dostawy "kurier DHL lub paczkomaty InPost" masz możliwość śledzenia swojej przesyłki.

W tym celu, zaraz po wysyłce paczki wysyłamy Ci mail, w którym zawarty jest numer listu przewozowego Twojej przesyłki oraz link przenoszący Cię na stronę firmy kurierskiej. Uzyskasz tam informacje dotyczące aktualnych statusów swojej przesyłki.

ODBIÓR TOWARU

W momencie otrzymania towaru potwierdź podpisem jego odbiór. Po potwierdzeniu towar staje się Twoją własnością.

Pamiętaj, że masz prawo dokonania oceny stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności Kuriera. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za towar (w przypadku płatności za pobraniem).

Jeżeli zauważysz uszkodzenie towaru, sporządź w obecności Kuriera protokół szkody zawierający opis uszkodzenia. Uszkodzony towar można wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Koszt transportu ponosi wówczas nasza firma. Kiedy towar znajdzie się ponownie w naszym magazynie zostanie wymieniony na nowy, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na nasz koszt.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym, postępuj wg zasad gwarancji.

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty zamówionego towaru dostepny jest w naszym salonie firmowym Bron.pl w Częstochowie na ul. Drogowców 33/35 tel. 34 310 60 62, po uprzednim skontatkowaniu i poinformowaniu iż towar jest gotowy do odbioru.

Klient powinien odebrać zamówiony towar w ciągu 7 dni od momentu uzyskania ze sklepu informacji, że towar jest gotowy do odbioru. Po tym terminie sklep może sprzedać towar innemu klientowi.

ZWROTY

Pewni wysokiej jakości towaru oraz szanując Twój wybór i swobodę działania, dajemy Ci aż 14 dni na jego zwrot. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, możesz zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym jest to prawo każdego klienta dokonującego zakupu w naszym sklepie internetowym.

W przypadku gdy towar nie spełnia Twoich oczekiwań, zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić znamion używania, musi posiadać oryginalne opakowanie, oryginalnie przymocowane metki i materiały informacyjne, zwrotowi podlega również paragon fiskalny i dokumenty gwarancyjne.

Jeśli chciałbyś zwrócić zamówiony towar, odeślij go na adres:

Bron.pl Sp. z o. o.
ul. Drogowców 33/35
42-202 Częstochowa.

Artykuły zwrócone po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki nie są przyjmowane.

Pieniądze za zwrócone produkty zostaną wysłane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez firmę Bron.pl Sp. z o. o. przesyłki z artykułem. Zwrot należności otrzymasz przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe.

Wcześniejsze ustalenia telefonicznie z konsultantem przyspieszą pracę serwisu gwarancyjnego - 034 310-60-75, a w przypadku zwrotu produktów, pozwolą ustalić wstępny termin zwrotu pieniędzy.

Uwaga! Zwroty przesłane na nasz koszt nie są przyjmowane.

REKLAMACJA DOSTAWY

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w określonym w sklepie terminie. Zdarzają się jednak problemy z dostawą wynikające z winy firmy kurierskiej.

Wszelkie uwagi dotyczące dostawy typu: niedotrzymanie terminu dostawy (w przypadku przesyłek terminowych), opóźniająca się dostawa, brak dostawy pomimo informacji, iż przesyłka została przez nas wysłana, brak kontaktu z kurierem itp., prosimy kierować na nasz adres info@bron.pl lub telefonicznie dzwoniąc pod nr 34 310 60 00.