Fachowcy i klienci kolejny raz docenili sklep internetowy Broń.pl.

W rankingu polskich sklepów internetowych 2008 portalu Money.pl i tygodnika „Wprost”, Broń.pl został laureatem w kategorii „sklepy specjalistyczne”.

Zestawienie sporządzili dziennikarze portalu i gazety, analizując najpopularniejsze polskie sklepy. Oceniając brali pod uwagę aż 60 różnego rodzaju kryteriów, podzielonych na 10 podgrup, m.in. liczbę produktów, opisy towarów czy funkcjonowanie i przejrzystość formularzy zamówień.

Sklep Broń.pl otrzymał też „Laur konsumenta – odkrycie 2008”, przyznawany przez Grupę Media Partner w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. „Były to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami. W badaniu biorą udział produkty wskazane przez konsumentów jako nowe na zasadzie spontanicznych, odpowiednio częstych wskazań.” - wyjaśniają organizatorzy.

Broń.pl został także wyróżniony „Laurem klienta 2008”, również przyznawanym przez Grupę Media Partner, ponieważ w ogólnopolskich badaniach uplasował się na drugim miejscu w kategorii „Sklepy z bronią”. Sklep został oceniony jako dobrze rozpoznawalna marka, zyskał też pozytywne opinie klientów.